Sunday, April 28, 2013

My students' 100 paradigms / Los 100 paradigmas de mis alumnos





Yes, I have taught my students my 100 paradigmatic houses of Los Angeles. But they have also given me their 100 paradigmatic buildings of the 20th century. We hung them in the classroom, in our wall of 360º from East to West and 100 years high. The objective of collective work EW100 has been to be sure if my 10 paradigms operate: autonomy, abstraction, exploration, assimilation, subsistence, seduction, disorder, wave, dilution and hatching.

Sí, he dictado a mis alumnos mis 100 casas paradigmáticas de Los Ángeles. Pero ellos me han regalado también sus 100 edificios paradigmáticos del Siglo XX. Los hemos colgado en el aula, en nuestro muro de 360º de Este a Oeste y de 100 años de arriba abajo. El objetivo del trabajo colectivo EW100 ha sido comprobar si los 10 paradigmas funcionan: autonomía, abstracción, exploración, asimilación, subsistencia, seducción, desorden, ola, dilución y eclosión.

No comments:

Post a Comment